FAQ

Cześć!

W tej sekcji postaramy się odpowiedzieć na najczęściej zadawane przez Was pytania, tak aby zakupy w naszym Studio stały się jeszcze prostsze.

  1. Jakie formy płatności dostepne są w Waszym sklepie?
    W naszym sklepie internetowym możesz zapłacić za pomocą szybkich przelewów, blika, paypal oraz karty kredytowej/debetowej.

2. Jak mogę zapłacić kartą kredytową/debetową?
Aby zapłacić kartą kredytową/debetową, na etapie składania zamówienia wybierz płatność paypal. Po otwarciu nowego okna, pod okienkiem logowania do PayPal, pojawi się opcja „Zapłać kartą kredytową”. Wybierz tę opcję. Przekieruje Cię ona do standardowego formularza, który trzeba wypełnić przy tej formie płatności. Aby zapłacić kartą kredytową/debetową, nie jest wymagane konto w serwisie PayPal.

3. Czy wysyłacie za granicę?
Oczywiście! Na ten moment wysyłamy do wybranych krajów Europejskich: Austria, Belgia, Czechy, Dania, Estonia, Francja, Holandia, Litwa, Luksemburg, Niemcy, Słowacja, Wielka Brytania, Węgry, Łotwa. Korzystamy z usług DPD i dostawa do w.w. krajów kosztuje 30zł, a czas doręczenia od momentu nadania paczki wynosi 2-5 dni roboczych.
Wysyłamy również do USA, dostawa odbywa się za pomocą kuriera FedEx i kosztuje 150zł.

4. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Tak! Podjęliśmy współpracę z zaprzyjaźnionym punktem i oferujemy możliwość odbioru osobistego. Po prostu złóż zamówienie w naszym sklepie internetowym, opłać je, a my damy Ci znać kiedy będzie gotowe do odbioru. Adres punktu odbioru: Sklep Sezam, Droszków ul. Zielonogórska 2, 66-003 Zabór.

5. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówienia jest podany na karcie każdego produktu. Jest to maksymalny czas realizacji zamówienia, możliwe, że Twoje zamówienie zostanie zrealizowane troszkę wcześniej bądź dużo wcześniej. Jeśli potrzebujesz produktu na konkretny termin, zachęcamy do kontaktu mailowego. Napisz do nas na kontakt@studiopfa.pl , a podamy Ci bardziej konkretny termin realizacji zamówienia.

6. Dostałam e-mail od furgonetka.pl , i status zamówienia widnieje jako „Problem z nadaniem”. Czy mam się czym martwić?
Absolutnie nie. Furgonetka wysyła do odbiorcy e-mail w momencie utworzenia etykiety. Etykiety tworzymy zbiorowo, czasami jest to dzień przed wysyłką, a czasami tydzień. W momencie odbioru paczki przez kuriera status się automatycznie zmieni na „Paczka odebrana przez kuriera”.

7. Napisałam do Was wiadomość na fanpage i nie odpisujecie. Dlaczego?
Staramy się odpisywać na wiadomości do 72h, jednak w momencie bardzo dużego obciążenia, ten czas może się wydłużyć. Niemniej, na pewno odpowiemy na Twoją wiadomość.